A little update :P


0

Yay another blog update, lol, oh well.

I have worked alot on my websites, norhood.com, norhood.net, norhood.biz, mcskycity.com, vanillaverse.net and some other sites. I love what i do, developing websites and …

Read More

17 th may :D


0

Yesterday was 17 th may, Norway’s birthday! It was awesome!! I was on tivoly thinguy and it was sooo cool! 😀

Read More

2 news


0

I have 2 news.

I have stopped NorHood hosting to save up on resources because i have started on my own projects that require alot of space. I also contacted a …

Read More

Omg, over 1,000 views!


0

I have over 1,000 views on my blog 😀 This is awesome! I hope at least some of you like this blog. If not, it’s okay for me.

Read More

A new, cool little service i made all by myself :d


0

I just made https://a.fawdaw.com/, it’s pretty cool. You can search up a player name from the game “minecraft” and it will give you the head of that player. …

Read More

Failed on the soft ice


0

The soft ice i tried to make failed alot.. lol It tasted water and was just a mess. I didn’t get a picture of it, but i think you can …

Read More

Yay, i am ,aking softice!! :D


0

As the title says, i am making soft ice 😀 Just put some ice tea in a ice holder and freeze it down, yummy. And so easy. I cheated a …

Read More

Music Video!


0

Just a video i like 😛

https://youtu.be/k4T6ldawT0c

Read More

Some cool images!!


0
Read More

A new NorHood MC Server? Yeah, why not?


0

As i have said before, i have been running a MC server for 3-4 years now but i stopped it because i didnt want it anymore. I have re-launched the …

Read More